Arrow The Return
S3, A14: Malcom försätter Oliver och Thea i en farlig situation som gör att de hamnar på Lian Yu tillsammans med Olivers före detta fiende, Deathstroke (gästhuvudrollsinnehavare MANU BENNETT).