S4, A2: House har mjuknat vad gäller att intervjua potentiella teammedlemmar, men han gör det på sitt eget sätt. Han har tagit in alla 40 sökanden, var och en numrerade med nummerlappar, och prövar dem i en Darwinistisk provperiod.