The Big Bang Theory The Robotic Manipulation
S4, A1: I fjärde säsongspremiären följer Penny med på Sheldons första dejt nånsin. Wolowitz hittar ett nytt användningsområde för en robotarm. Mayim Bialik spelar Sheldons dejt Amy Fowler.