The Rookie The Roundup
S1, A5: Nolan kämpar med att hantera uppbrottet från Lucy samtidigt som en traditionsenlig tävling går av stapeln på jobbet. Och snart visar det sig att Tim Bradford verkar vara minst sagt besatt av att vinna.