Low Life The Rumor
S1, A1: Gwanseok har alltid haft talang för att hitta pengar, så när hans brorson Heedong berättar om ett rykte om en sjunken skatt utanför kusten, ger de sig tillsammans av mot Mokpo i jakt efter en potentiell förmögenhet.