The Search for Alexander the Great
S5, E11: The story of the most celebrated warrior king in history still stirs fascination more than 2,000 years after his death. But the location of his body is the subject of much debate. When his remains suddenly disappear without a trace, a search across the ancient world ensues. What happened to the mummy of Alexander the Great?