The Secret Lives Of Big Cats
S1, A5: Leoparden är hemlighetens mästare. Det är en av de svåraste av alla de stora katterna att se, än mindre observera. Det är huvudsakligen för att geparder berhöv absolut osynlighet för att jaga. Det är därför de är så bra på att klättra och varför de utvecklades till att bli så otroligt helighetsfulla.