S1, A6: En Navajo-kvinna vid namn Sarah Saganitso mördas i Flagstaff, AZ. När en lokal vit man erkänner är hans advokats explosiva försvar - att en "skinwalker" gjorde det - vilket tvingar offrets familj att bekämpa århundraden av anti-infödd rasism för rättvisa.