The Shiny Trinket Maneuver
S5, A12: Sheldon får problem med Amy när han inte blir imponerad av hennes senaste bedrift, och det är upp till Penny att lära honom att bli en bättre pojkvän. Howard måste finna sig i Bernadettes avsky mot barn.