Soviet Storm: WWII In The East The Siege of Leningrad
S1, A3: Den fasansfulla berättelsen om en av militärhistoriens längsta belägringar - belägringen av Leningrad - berättas här ur ryskt perspektiv. Över en miljon medborgare förlorade livet.