The Slap
S1, A1: Marie Antoinette är bara en tonåring när hon tvingas gifta sig med Dauphin. Hon måste få en arvinge för att säkra alliansen mellan Frankrike och Österrike. Men hon är lika oförberedd för sitt jobb som sin make.