Smiley Face Killers: The Hunt for Justice The smiley face killers
S1, A2: Detektiverna reser till La Crosse, Wisconsin för att utreda ett fall från 2006 där en basketspelande collegestudent dött. De tror att La Crosse är startplatsen för deras teori om Smiley Face Killers, då många mystiska drunkningsfall ägt rum där.