The Sound of Metal PI Meena
S1, A1: En brutal trafikolycka tar livet av en ung man. Mannens mamma Chandana tror inte att det rör sig om en olycka och vill att Meenakshi tar sig an fallet. Men Meenakshi vägrar, med argumentet att en privatdetektiv inte ägnar sig åt mordutredningar. Men kan hon hålla sig borta?