Små eldar överallt The Spark
S1, A1: Det till synes perfekta livet hos familjen Richardson rubbas när konstnären Mia Warren och hennes dotter Pearl kommer till det idylliska Shaker Heights, Ohio. Pådriven av sitt dåliga samvete hyr Elena Richardson ut en bostad till Mia och Pearl, och ödena hos de två familjerna binds därmed samman för alltid. Baserad på Celeste Ng:s bästsäljare med samma namn. I rollerna: Reese Witherspoon, Kerry Washington, Joshua Jackson, Gavin Lewis, Megan Stott, Lexi Underwood m fl. Del 1 av 8.