The Big Bang Theory The Spock Resonance
S9, A7: Spock intervjuas för en dokumentär om Spock och har svårt att uttrycka sina känslor kring uppbrottet med Amy. Leonard och Penny blir chockade när de upptäcker att Sheldon hade köpt en förlovningsring.