S2, A13: Blanche och Dorothy ska gå på en dubbeldejt med ett par tvillingar men så dyker Dorothys före detta make Stan upp. Han oroar sig för om han kommer att överleva sin hjärtoperation och vill bo hos dem medan han återhämtar sig.