The State of Texas vs. Robert Durst
S1, A4: Två år efter att Morris Blacks styckade kropp sköljs upp på stranden i Galveston i Texas inleds rättegången mot Robert Durst, som backas upp av ett formidabelt lag advokater och en lysande försvarsstrategi.