S1, A2: Varför kriminaliserar regeringar världen över en klass substanser som har använts av människor på ett säkert sätt i över tusen år och vilka kan ha spelat en avgörande roll i tidig mänsklig utveckling inom kultur, andlighet och kreativitet?