S5, A10: Michael måste bestämma om överskottsbudgeten ska gå till nya stolar eller en kopiator. Dwight försöker med alla medel stoppa bröllopet mellan Andy och Angela. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 10 av 28: The Surplus.