S1, A4: Alla rookies paras ihop med nya mentorer. Nolan och Lopez spårar upp en förrymd brottsling och upptäcker att vänlighet kan räcka långt. Jackson jobbar ihop med Bradford och tvingas konfrontera sina rädslor.