S12, A4: Sheldon vill inte berätta för nån varför han aldrig nämnt sin barndomsbästis Tam, så Leonard tar saker och ting i egna händer. Bernadette och Penny bjuder ut Rajs fästmö Anu på middag för att få veta allt om henne.