The Big Bang Theory The Tenant Disassociation
S11, A19: När Leonard får veta att Sheldon är ordförande för Hyresgästföreningen bestämmer han sig för att kandidera mot honom. Bernadette uppmanar Howard och Raj att leta upp ägaren till en drönare som de hittat på baksidan.