The Time Is at Hand
S1 A18: Medan Elizabeth McCord försöker hitta en diplomatisk lösning på en domedagskult i Bolivia blir en kongressledamot som försöker förhandla med dess ledare tagen som gisslan. Samtidigt träffar Elizabeth och Henry Stevies mycket äldre pojkvän.