Quelli dell'Intervallo The Tooth / Secchia "the Rocker"
S3, E2: During her P.E. lesson, Valentina falls down and breaks one of her teeth. To show his support, Tinelli intentionally breaks his two front teeth. Unfortunately for him, Valentina gets her tooth repaired and can't stand the sight of a toothless Tinelli. Secchia decides to become a rockstar so that he can impress Mafalda. Nico supports him and offers him some fashion advice. Secchia then plays a song by The Rut, Mafalda's favorite rock band. But when things don't go as planned, Secchia fails once again.