Ken and Barbie Killers: The Lost Murder Tapes The Trial
S1, A4: Paul Bernardo döms till livstids fängelse för morden på Leslie Mahaffy och Kristen French, men Karla Homolka avtjänar bara 12 år innan hon blir fri.