S1, A4: I det här avsnittet av Twin Love blir kvinnorna i båda husen svimfärdiga över två nykomlingar. Männen i båda husen fruktar att med fler män än kvinnor kan en av dem vara på väg hem. Intima dejter stärker vissa relationer, medan det för andra leder till osäkerhet och till och med bildandet av en kärlekstriangel! Allt detta och en tvintastisk danstävling!