S6, A4: En sjuk afrikansk diktator (James Earl Jones) anklagad för brott mot mänskligheten anländer till sjukhuset för behandling. Under tiden vill Wilson (Robert Sean Leonard) avsluta en fejd med en granne, men en nyfiken House (Hugh Laurie) kommer i vägen.