Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These The Unbeatable Magician
S1, A4: Until the age of 16, Yang Wen-li spent most of his life on an interplanatary merchant spaceship with his father. After his father's death, Yang entered the Free Planets Fleet Academy to study war history.