S1, A6: 1981. En ung Mia börjar studera på School of Visual Arts i New York där hon möter fotografen Pauline Hawthorne. För att ha råd med skolavgiften fattar Mia ett beslut som kommer att förändra hela hennes liv. Samtidigt i Ohio ifrågasätter en ung Elena tidigare val medan hon försöker anpassa sig till livet med ett fjärde barn. I rollerna: Reese Witherspoon, Kerry Washington, Joshua Jackson, Gavin Lewis, Megan Stott, Lexi Underwood m fl. Del 6 av 8.