The Office The Wake
S1, A2: När Hannah får veta att en anställd (som hon knappt kan komma ihåg) har dött, bestämmer hon sig för arrangera en vaka och bjuder in Alisha för att bevisa hur viktigt det är med en "jobbfamilj".