Quelli dell'Intervallo The Weight Sensor / Misfit Outfits
S3, E6: To punish the students, Mrs. Martinelli bans recess. Students are now forced to stay in class, and if someone stands up, a weight sensor placed under their chairs goes off. Nico comes up with a plan to trick the sensors and makes Smilzo sit on top of a pile of chairs, but they get found out and called to the principal's office. Valentina needs a male model to wear her outfits for her new fashion venture. After a few failed attempts, she’s forced to ask Tinelli for help. However, her outfit is so terrible he's too ashamed to wear it. Tommy and Dred suggest that Valentina should move on to children's fashion instead. Unfortunately for Tinelli, she still wants him as her model.