The Weiner, The Bun and The Boob
S4, A4: Wilhelmina utser Marc till tillfällig assistent åt Betty. Betty bestämmer sig för att skriva om New Yorks värsta jobb. Hilda ställer till problem för Archies kampanj. Daniel anställer en vacker men okunnig assistent.