The Wrath of Con
S1, A4: Veronica försöker hjälpa sin vän Georgia, som blev lurad av pengar i en online-bluff, genom att överlista en grupp datorbrottslingar som kallas Silicon Mafia. Under tiden insisterar Veronicas pappa Keith på att hon ska presentera honom för sin nya pojkvän Troy innan hon låter henne gå på hemkomstdansen med honom. Logan hjälper också Duncan med en ospecificerad uppgift.