The Big Bang Theory The Zazzy Substitution
S4, A3: Killarna är bekymrade när Sheldon söker efter ett alternativ till mänskligt partnerskap efter att han och Amy gjort slut. Laurie Metcalf är tillbaka som Sheldons mamma.