Elementary Their Last Bow
S7, A13: Säsongsavslutning. Mitt i Holmes och Watsons kamp om att få fast Odin Reichenbach en gång för alla får utredarna information om att deras gamla fiende tillika Holmes nemesis, Jamie Moriarty, återigen är på krigsstigen.