Desperate Housewives Then I Really Got Scared
S7, A21: Paul misstänker att Susan ligger bakom hans hälsoproblem. Lynette och Tom grälar om semestern. Juanita vill inte sova i sin egen säng efter att ha sett en skräckfilm. Bree går på dejt.