Pantertanter There Goes the Bride
S6, A17: Dorothy och Stan ska gifta sig men Sophia motsätter sig planerna. Hon svär på att stoppa giftermålet eftersom hon anser att Dorothy begår ett stort misstag. Blanche intervjuar en potentiell ny rumskamrat.