Damages There's Only One Way to Try a Case
S4, A1: Patty Hewes (Glenn Close) gör sig redo att stämma ett multinationellt läkemedelsföretag, medan Ellen Parsons (Rose Byrne) ber sin gamla skolkamrat Chris Sanchez hjälpa henne att avslöja en privat säkerhetsfirmas illegala handlingar i Afghanistan. Chris som söker hjälp med att hantera sina svåra minnen tvekar. Samtidigt gör företagets vd allt för att se till att sanningen aldrig ska komma fram.