S4, A5: Fionas många dåliga beslut om Robbie gör att det till slut går illa när han varnar Mike för deras affär. Fiona blir förtvivlad och saknar anställning. Frank och Sammi fortsätter jakten på ett botemedel mot hans leversjukdom. Också för att det är hög tid att pappan och dottern som Sammi alltid velat träffas.