S1, A4: När droglangningen torkade ut på gatorna uppstod en ny livsstil... hiphop. Efter en tid i fängelse kollar vi läget med de fem huvudkaraktärerna: Big U är manager för Kurupt, Deb flyttar till Atlanta, Haitian Jack arbetar med Fugees, Bimmy anställs på Def Jam och Trick Trick spelar in sitt första album.