#ThinkBrink
S1, A3: Du är inbjuden till #ThinkBrink minnesgala och välgörenhetskväll på Godolkin-universitetet! Klä upp dig ordentligt innan dörrarna öppnas kl 19 och du stiger ut på röda mattan! Följ sedan med världens hetaste superhjältar och kändisar och ta selfies, drick gratis champagne och njut av en känslomässig hyllningsvideo till den legendariska professor Brinkerhoff, med A-Train, The Deep och Polarity!