S1, A4: När Birmingham City kämpar sig igenom det tuffa vinterprogrammet, kliver Tom Bradys enastående kunskap om elitprestation fram i rampljuset. Det väntar en stor sporthelg på båda sidor av Atlanten – Brady kommenterar Super Bowl LIX, samtidigt som Blues får ett riktigt test på sin utveckling i ett FA-cupmöte med Premier League-jätten Newcastle United.