S1, A2: Thom Self tillbringar mesta tiden under vattnet, med att dyka genom Disneyland Resort’s undervattensattraktioner på natten, och underhåller och servar attraktionernas teknik och miljöer för att säkerställa att allt är i toppskick för nästa dags besökare. Från Djungelkryssningen till Hitta Nemo – ubåtsfärden, utgör Thom en del av den dolda magin i Disneys förtrollade parker.