Alla mot alla med Filip och Fredrik Thomas tävlingsmänniskan?
S12, A22: Ebba Kleberg von Sydow försöker väcka Thomas Mattssons inre tävlingsmänniska när de drabbar samman med Ina Lundström och Wil Burghoorn.