2 1/2 män Three Fingers of Créme de Menthe
S11, A14: Alan får reda på att Lyndsey har gjort slut med Larry utan att berätta det för honom. Någon ifrågasätter Waldens maskulinitet, så han bestämmer sig för att bevisa att han är en riktig karl.