S1, A2: Brooks kämpar för att hålla ihop allt när hennes förhållande faller samman strax före lanseringen av Hudson Jeans. Grace Ann drabbas av problem med sina agenter när hon går emot Sarah Janes råd. En resa till Miami erbjuder en nystart, tills skandalrubrikerna raserar allt.