Cold Case: The Complete Series Thrill Kill
S5, A1: I säsongspremiären återvänder Rush till jobbet och försöker övertyga Stillman och sig själv om att hon är redo att leda återöppnandet av ett fall från 1994 med tre pojkar som misshandlades till döds.