Outlander Through a Glass, Darkly
S2, A1: Claire har återvänt till sin egen tid på 1900-talet och måste börja se framåt. På 1700-talet anländer Jamie, Claire och Murtagh till Frankrikes stränder för att ändra tidens gång, men de märker snart att Paris står för unika svårigheter.