Raising Hope Throw Maw Maw from the House - Part 1
S3, A2: Familjen Chance får problem när socialen startar en utredning om vanvård efter att ha sett hur de hanterar mormors egenheter. Sabrinas och Jimmys förhållande testas när Sabrina ber Jimmy göra sig av med favorittröjan.