9-1-1: Lone Star Thunderstruck
S5, A5: 126:an rycker ut när en häst skenar in i ett bryggeri med en medvetslös ryttare på ryggen, och sedan till en buss full av turister som alla får anfall. Judd presenterar Owen för Wyatts mamma Marlene. Carlos och T.K. startar parrådgivning när Carlos utredning av sin fars mord blir helt uppslukande.